INTRODUCING SKYBLOCKX

Discussion in 'Announcements' started by Rachellaa, Jan 8, 2017.

  1. oWTap

    oWTap Guest

    I got dat thing called exchange rate uno, its kinda like st00pid... + obviously its gonna come out 2 days before school starts, just my luck uno xD
     
  2. Crustid

    Reaper Supreme Sensei

    Joined:
    Feb 28, 2016
    Messages:
    3,654
    Likes Received:
    326
    im gonna no life dis
     
    • Agree Agree x 3
  3. Rushinqs

    Novice Overseer

    Joined:
    Jun 5, 2016
    Messages:
    1,479
    Likes Received:
    462
    den come with meh nab
     
  4. FakeNiknea

    FakeNiknea Active Member

    Joined:
    Dec 26, 2016
    Messages:
    354
    Likes Received:
    119
    Thanks Rach, Nick, Josh and all the other people that helped for making a server I will actually Play!!
     
  5. Crustid

    Reaper Supreme Sensei

    Joined:
    Feb 28, 2016
    Messages:
    3,654
    Likes Received:
    326
    [​IMG]me right now....
     
  6. ItsRazi

    Zeus Warden

    Joined:
    Dec 21, 2016
    Messages:
    487
    Likes Received:
    91
    Hype HYPE
     
  7. RG9

    RG9
    Reaper SkyGod

    Joined:
    Jul 30, 2016
    Messages:
    176
    Likes Received:
    53
    Noice might check this out!
     
  8. FreddyG

    FreddyG Guest

    HYPPPPEEEEEEE :)
     
  9. Libbee

    Reaper Supreme Phantom Novice

    Joined:
    Jul 21, 2016
    Messages:
    1,445
    Likes Received:
    1,342
    o this was unexpected, hypE
     
    • Like Like x 1
    • Agree Agree x 1
  10. oWTap

    oWTap Guest

    The excitement levels omg
     
    • Like Like x 1
  11. Crustid

    Reaper Supreme Sensei

    Joined:
    Feb 28, 2016
    Messages:
    3,654
    Likes Received:
    326
    You guys better enjoy the map >.>
     
  12. Stonecrusher12

    Trial Moderator Reaper SkyGod

    Joined:
    Jul 31, 2016
    Messages:
    1,536
    Likes Received:
    372
    Will there be ranks?
     
  13. Volcanospy

    Volcanospy Well-Known Member

    Joined:
    Feb 6, 2016
    Messages:
    461
    Likes Received:
    324
    Didn't see that coming! Hype!
     
  14. oWTap

    oWTap Guest

    new ranks probs.
     
  15. Adaptinq

    Moderator Supreme Supreme

    Joined:
    Aug 13, 2016
    Messages:
    1,018
    Likes Received:
    386
    u nvr bought something from ur own money LOL XPOSED
     
    • Like Like x 1
  16. Rushinqs

    Novice Overseer

    Joined:
    Jun 5, 2016
    Messages:
    1,479
    Likes Received:
    462
    I bought my family Christmas gifts.
     
  17. Phi

    Phi
    Reaper SkyGod

    Joined:
    Dec 29, 2016
    Messages:
    79
    Likes Received:
    6
    So hyped for this new sub server! I wish the time zone could be different because I live in London but who am I to change them? Either way, I'm sure this will be a fantastic new edition to ArcadianMC! :D
     
  18. SG_IS_LIT

    Premier Guardian

    Joined:
    Jul 14, 2016
    Messages:
    1,876
    Likes Received:
    2,004
    So like Landon is actually gonna play? Lol
    But this sounds pretty lit
    Imma check it outtttttt
     
    • Agree Agree x 2
    • Funny Funny x 1
  19. Adaptinq

    Moderator Supreme Supreme

    Joined:
    Aug 13, 2016
    Messages:
    1,018
    Likes Received:
    386
    ohhh noo ess gee is going to sbx rip i am not going1!!

    jk <3
     
    • Like Like x 1
  20. SG_IS_LIT

    Premier Guardian

    Joined:
    Jul 14, 2016
    Messages:
    1,876
    Likes Received:
    2,004
    YOU SAID UNO LIKE 2 TIMES, WHAT DOES IT MEAN
    LIKE UNO AS IN THE NUMBER 1 IN SPANISH uno=one(1)
    OR LIKE UNO THE CARD GAME????
    WHAT IT MEAN???