Hello

Discussion in 'Offtopic' started by NuclearSquad88, Jul 31, 2019.

  1. Farman_Brother

    Deity Novice SkyGod Enhanced

    Joined:
    Aug 8, 2016
    Messages:
    2,457
    Likes Received:
    2,446
    bruh guys please dont bypass the filter
     
  2. biosnakehunter

    Phantom

    Joined:
    Mar 6, 2017
    Messages:
    141
    Likes Received:
    3
    geez yal are retarded
     
  3. CJGangsta

    Deity SkyLord Phantom Supreme Paladin Captain

    Joined:
    Aug 21, 2016
    Messages:
    2,189
    Likes Received:
    381
    Ok so I agreed with you for the first part, but then you showed how much of a pussy you are by the suicide shit. No one gives a fuck about that
     
  4. Ganked

    Ganked Well-Known Member

    Joined:
    May 2, 2018
    Messages:
    323
    Likes Received:
    67
    can i say that i got so depresso with my egirl i almost slitto
     
  5. CJGangsta

    Deity SkyLord Phantom Supreme Paladin Captain

    Joined:
    Aug 21, 2016
    Messages:
    2,189
    Likes Received:
    381
    idk if you're joking but slitting/cutting yourself or your wrist is one of the most dumbass things you can do in this world
     
  6. Ganked

    Ganked Well-Known Member

    Joined:
    May 2, 2018
    Messages:
    323
    Likes Received:
    67
    well i've never had an actual egirl so
     
    • Like Like x 1
  7. braelynn

    braelynn Prestigious

    Joined:
    May 30, 2016
    Messages:
    2,507
    Likes Received:
    1,370
  8. biosnakehunter

    Phantom

    Joined:
    Mar 6, 2017
    Messages:
    141
    Likes Received:
    3
    lmao u were 12 in 2016? ur pfp must be a fake then or u look old for 15 lmao
     
  9. CJGangsta

    Deity SkyLord Phantom Supreme Paladin Captain

    Joined:
    Aug 21, 2016
    Messages:
    2,189
    Likes Received:
    381
    that's your comeback? "lol ur PFP must be FAKE"
     
  10. Ganked

    Ganked Well-Known Member

    Joined:
    May 2, 2018
    Messages:
    323
    Likes Received:
    67
    lol ur pfp is fake nerd
     
  11. braelynn

    braelynn Prestigious

    Joined:
    May 30, 2016
    Messages:
    2,507
    Likes Received:
    1,370
    LMFAO nah thats me
     
    • Like Like x 1
  12. Ganked

    Ganked Well-Known Member

    Joined:
    May 2, 2018
    Messages:
    323
    Likes Received:
    67
    paid actor
     
    • Agree Agree x 1
  13. scxypher

    scxypher Well-Known Member

    Joined:
    Nov 1, 2016
    Messages:
    487
    Likes Received:
    65
    You're still alive?
     
  14. Ganked

    Ganked Well-Known Member

    Joined:
    May 2, 2018
    Messages:
    323
    Likes Received:
    67
    you're still alive?
     
  15. Hupai

    Hupai Member

    Joined:
    Aug 13, 2017
    Messages:
    87
    Likes Received:
    15
    mypeen has been seen and strung like a bean
     
  16. biosnakehunter

    Phantom

    Joined:
    Mar 6, 2017
    Messages:
    141
    Likes Received:
    3
    you look like a fkin drunk crack head whos 16 lmao that aint you or ur ugly as fuck bro fkin crack head
     
  17. Ganked

    Ganked Well-Known Member

    Joined:
    May 2, 2018
    Messages:
    323
    Likes Received:
    67
    i dont think you can call her ugly...... emo.
     
  18. biosnakehunter

    Phantom

    Joined:
    Mar 6, 2017
    Messages:
    141
    Likes Received:
    3
    lmao whats wrong with being emo
     
  19. Ganked

    Ganked Well-Known Member

    Joined:
    May 2, 2018
    Messages:
    323
    Likes Received:
    67
    i mean alot.
     
  20. biosnakehunter

    Phantom

    Joined:
    Mar 6, 2017
    Messages:
    141
    Likes Received:
    3
    lmao u can't even give me answers just i mean alot XD